AbsolutMe

Alla inlägg den 27 mars 2013

Av Fi - 27 mars 2013 14:32

Yes har nyss kommit hem en vända från Skinnsberg, hämtade Älsklingen från jobbet,han hade

gjort klart alla fågelholkar.. 11 stycken blev det.. så när vi åker till Västerås nästa gång får äldsta

bror komma och hämta dom.. sen ska vi hänga ut med dit i vår när de ska sättas upp och se hur de

har det där ute. Ska bli mysigt.. Vi har inte varit dit än, till och med mamma och pappa har varit där.


Sen åkte vi in på Vårat egna lilla ÖB, haha jag har säkert skrivit om det förut när Älsklingen sa att

vi ska åka till ÖB och köpa potatis, vi brukar handla säckar, kol tändvädska och liknande grejer där,

Åh vad kul att gå på ÖB tänkte jag.. och kommer fram till en liten röd lada typ. haha det var inte alls

ett sånt ÖB som jag trodde, han har lite blommor, ägg och massa hushållsplock och loppis på över &

under plan, köpte lite stämplar och påskklistermärken och fick gosa lite med hundens hans. så fin!


Jag vaknade med lite träningsvärk imorse i benen. I like it! Det känns att man tagit i då, men jag fick
sendrag inatt på den där konstiga stället, i knävecket så jag fick gå upp och gå lite tills det lagt sig.

Ska snart ut på en liten promenad sen käka, åh riktig vårkänsla för mig är när vägarna börjar bli rena

och all is och snö är borta.. bara lång ren asfalt så långt ögat kan nå.. det känns liksom somrigt, sen

kanske man kopplar ihop det till när man var liten och när vägarna började bli rena kunde man ta fram

rollerbladesen och då var det vår. Sen börjar väl tussilagona ploppa upp lite här och var snart. Åh

Imorgon blir det påskhandling, köpa lite godis och grejer till ett sånt där godisbrev som ska skickas..

jag är fortfarande inte sugen på påskmat, jag vill köpa en grej till Älsklingen, och jag kan skriva det

här eftersom han inte läser min blogg, jag vill lägga ett USB minne i hans ägg, dels så behöver han

flera stycken då vi tankar ganska mycket, flyttar mellan våra 3 datorer och när vi åker till V-ås och

så, spara ner alla bilder emellanåt, men jag vill hitta något roligt minne. typ som den här grodan som

hans pappa fick i julklapp., de finns på Claes Ohlson, men närmsta butik är i Borlänge och inte heller

Jula finns i närheten för där fanns det StarWars Usb och någon krabba å nått annat gulligt..
såå vad ska jag göra... hinner ju inte beställa...så tråkigt att bara köpa ett vanligt...

 

 

 


 

        


 

Ovido - Quiz & Flashcards