AbsolutMe

Alla inlägg den 31 mars 2013

Av Fi - 31 mars 2013 13:55

Glom inte FOOLSDAY imorgon!! Sitter och tittar på CatFish The tv show på Mtv,

killen som leder programmet blev rejält lurad när han skulle träffa en tjej han pratat

med online, men det visade sig vara en helt annan tjej som ljugit rejält de blev vänner iallafall

men han var besviken o sårad, och gjorde en film om det, och det blev en succe, nu har han en egen

show på MTV där han åker runt och hjälper folk att få träffa sina nätpartners fast först kollar

han upp om de är äkta och dem de utger sig för att vara osv... spännande!   

💕 

Tänk så lätt det var förut, men nu är det kolla facebook, visst det kan vara fake men ändå, bara

be personen slå på webbkameran, det de gjorde3 med bildsökningen testade jag faktist för ett tag

sen, man går ut på google och klickar någonstans och så får man se om den bilden man använder sig

av har använts någon annanstans! Jättebra ju! nu sitter jag på minipc´n. vi behöll den, och så dricker

jag te ur min nya kopp, så himla fin, Älsklingen säger att han köpte den till sig själv att ha på jobbet

men jag tror tänkte ge mig den fast jag råkade se den.. inte hans stil precis.. haha jag fick den ialf!

 

När jag skrivit klart här ska jag träna, tror jag börjar med lite wii, boxningen är enormt roligt

men det går för sakta, man måste vänta på att de ska visa slagen innan varje gång..grrr...

Sen ska jag ta en promenad ner till sjön, det är såå avslappande att bara titta ut över vattnet..


 

Jag har tagit bort nagellacket från igår för de blev lite repor i det och så, då blev min hud och

nagelbanden alldeles vita och torra, ingen bra remover alls.. jag gick till kylskåpet och tog fram

min nagelbandsolja jag har gjort själv, den var stel och alldeles perfekt! masserar in några ggr

och vips supermjuka nagelband, väldigt enkelt att göra.. jag vet inte om jag skrev hur... så här:


💕Olja 💕Vaselin 💕Essensial Oil


Jag blandade oliv virgin olja, vaselin och några droppar essensial oil för mjukheten och doftens skull

Blandade ihop den och hade upp i små burkar och sen in i kylskåpet. blev jättebra och de funkar.

Förresten, har ni kommit ihåg att vrida fram klockan? Its summertime! Summertiiiiiiime!

Så happy det är en himla bra dag idag måste jag säga... Syndig söndag heeela dagen, sommartid

och en hel del massa egentid, fast jag ska träna så blir det en toppen dag känner jag på mig...

💕

Imorgon är det ju 1:a April. FOOLSDAY! Mamma påminde mig, en himla tur så jag hinner passa mig

nu sitter jag och tänker på vad jag kan hitta på mot skojigt Älsklingen.. har ni nå förslag??

Det får inte vara FÖR irriterande eller jäkligt för han har ett jäkla humör.. haha det ska

ju vara roligt men jävligt också.. hmm.. det är ju röd dag så han ska inte upp tidigt och jobba

det hade varit perfekt och ha mixtrat med någonting när han håller på och gör sig ni ordning..

💕

Hoppas alla får en bra Söndag!




Ovido - Quiz & Flashcards