AbsolutMe

Alla inlägg den 9 mars 2013

Av Fi - 9 mars 2013 23:19







Vi pratade om det idag, jag och Issa..jag frågade henne vilka bloggar hon läser

och hon, även som jag erkännde att vi läste Kissies blogg bara för att, ingen

av oss gillar eller beundrar henne på något sätt men av någon anledning så

läser man ändå, det är verkligen bloggen man inte berättar att man läser...


Några av de bloggar jag följer

★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★


Egoinas

Sån himla härlig tjej med tokig vardagshumor


Maria Montazami

Maria & Mindy på tv3, Behöver jag säga mer?
SCCCCKÅÅÅÅL! I love it!


Viras

Cool 18-årig tjej med altenativ stil.

 

Izza

Följt denna blogg långt innan hon började

med VaknaMedTheVoice.

 

Kom iform med Bea

Peppande Tränings och kostblogg. Pt, Fitness och fighter


Lindis sminkblogg

Makeupartist med tips och det senaste inom hår, smink osv


Craft and Creativity

Superhärlig svensk Craft and Creativitysida

med mycket roligt att göra och bra ideér.

 

Englas Showroom
Följt många år,men alltmer sällan nu. Fin söt liten blogg.

 

Foki

Svensk/Thailändsk tjej med egen klädkolektion Fokiwa

bosatt i Thailand. Mycker fina bilder och härliga saker.

 

Jordgubbar med mjölk

Jättefin blogg om Inredning, Vitt vitt vitt!

Skapar väldigt fina saker. Uppdaterar sällan dock!

 

Lillyflorence Emmy
Min vän Emmys blogg. Som nygift med P, Student
relativt nyinflyttad till Växsjö och deras 5 katter

★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ 

 

Det är några av dem som var senaste uppdaterade på bloglovin,

förresten en jättebra sida för att hålla koll på alla bloggar

 

Sen läser jag min vän Iris blogg. samt lite andra sidor.


Då jag inte vet hur privat de bloggar så lägger jag inte ut deras

bloggadresser här innan jag pratat med dom.. Iallafall,

detta var några av mina favoriter såklart. Sen till exempel

finns det ju dom som har sin egen kanal på youtube lite sånt följer

jag också, för Zumban till exempel och lite DIY och Vsauce

Det är en grym kanal med Mindblow fakta, och lite sånt blandat.


Har ni nå förslag på bloggar, sajter, skriv gärna!

Have A Noisy Day!  

 








Av Fi - 9 mars 2013 22:07


Yes då har vi tittat på Mellon, bara för att det var final.. jag tyckte låten var
helt okej, när jag hörde den förra gången så gillade jag den, så jag är nöjd!

 

Vi åkte hem till Gunilla vid 14 först hämtade vi upp Oskar då, sen åkte pappa 

och Crille till bolaget, det har varit en jättetrevlig dag men mycket folk och så

himla kul att umgås lite mer med mina 3 brorsbarn.. haha jag är faster fast det

bara är 5, 7 och 9 år mellan oss, Träffade Issa på bion förra helgen och när jag 

gått frågade de vem jag var? Faster!?? Hon kan ju inte vara äldre än 23! Tjoho

   Glad för det, och jag måste ju visa leg när jag köper Triss! Haha!

 

Mamma pappa och Oskar åkte hem efter 16 någonting fast vi stannade till 19...

Maten var jättegod och tårtan var ännu smarrigare!! Gunilla blev glad för sin present

Hon fick presentkort på Wellness Spa. FiskSpa, Pedikyr och massage 30 min för 700 kr

 

Fan vad dåliga bilder det blir med Motorolan, de enda som blir av något bra kvalite är när

jag tar utomhus som till exempel första bilden nedanför på Crille & Issa.. åhh så himla

värdelöst jag kommer stoppa ett annat kort i Samsungen och ha den som kamera, tills

jag får tag på en nyare Samsung... Aja det finns fler bilder och självklart bättre bilder

som deras kusin tog med systemkamera, blir bra när jag väl får tag på dom.. Ha en bra kväll!

 

 

 

   




 

 

   

   

 



Ovido - Quiz & Flashcards