AbsolutMe

Direktlänk till inlägg 9 mars 2013

50-års fest med släkten

Av Fi - 9 mars 2013 22:07


Yes då har vi tittat på Mellon, bara för att det var final.. jag tyckte låten var
helt okej, när jag hörde den förra gången så gillade jag den, så jag är nöjd!

 

Vi åkte hem till Gunilla vid 14 först hämtade vi upp Oskar då, sen åkte pappa 

och Crille till bolaget, det har varit en jättetrevlig dag men mycket folk och så

himla kul att umgås lite mer med mina 3 brorsbarn.. haha jag är faster fast det

bara är 5, 7 och 9 år mellan oss, Träffade Issa på bion förra helgen och när jag 

gått frågade de vem jag var? Faster!?? Hon kan ju inte vara äldre än 23! Tjoho

   Glad för det, och jag måste ju visa leg när jag köper Triss! Haha!

 

Mamma pappa och Oskar åkte hem efter 16 någonting fast vi stannade till 19...

Maten var jättegod och tårtan var ännu smarrigare!! Gunilla blev glad för sin present

Hon fick presentkort på Wellness Spa. FiskSpa, Pedikyr och massage 30 min för 700 kr

 

Fan vad dåliga bilder det blir med Motorolan, de enda som blir av något bra kvalite är när

jag tar utomhus som till exempel första bilden nedanför på Crille & Issa.. åhh så himla

värdelöst jag kommer stoppa ett annat kort i Samsungen och ha den som kamera, tills

jag får tag på en nyare Samsung... Aja det finns fler bilder och självklart bättre bilder

som deras kusin tog med systemkamera, blir bra när jag väl får tag på dom.. Ha en bra kväll!

 

 

 

   




 

 

   

   

 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fi - 26 april 2013 21:29

  Detta blir en liten blanding med bilder av de senaste dagarna eftersom jag inte hunnit blogga,    Idag är det äntligen Fredag och vi har just grillat (PREMIÄRGRILLNING) då vi har besök av Älsklingens syster och hennes sambo för att fira sv...

Av Fi - 22 april 2013 20:11

Dirty mirror photo!! Idag är jag tydligen en sur hagga!      ◕‿◕ ddn ɥɔo ɹǝu              ...

Av Fi - 22 april 2013 19:04

Uppe tidigt idag och följde med svärmor in till läkaren och passade på att gå in på Apoteket för att hämta medicin och skrev och lade på ett snailmail..     Oh denna läkare skulle jag också vilja träffa!! Mr Pitt!! ◕‿◕   ...

Av Fi - 19 april 2013 13:22

Farewell to OpieJag bara älskar denna låt.. jag upptäckte den först när jag kikade på detta klipp för er som inte tittar på Sons Of Anrachy så dör Opie (Ryan hurst) efter många säsonger och 5 år tillsammans, och han var ledsen och skulle raka av ...

Av Fi - 16 april 2013 21:04

 Halva veckan har redan gått och tiden hos Mamma flög bara förbi, konstigt att vi faktist var där i hela 6 dagar, Imorse gick jag ju upp tidigt för att ringa soc och vi pratade i hela 35 minuter! Att hon verkligen tog sig tid för mig kändes jätte...

Ovido - Quiz & Flashcards