AbsolutMe

Alla inlägg den 21 mars 2013

Av Fi - 21 mars 2013 14:29

Oh fick Snailmail fråm bästa vännen idag, det är så himla mysigt att fortfarande

få brev, kort på posten och hur roligt är det inte att knåpa ihop? Fick ett försenat

födelsedagskort, som jag visste att hon skulle fixa fram då hon inte hade ett på min

födelsedag utan fick ett själv av mig med en fin dikt i.. vi båda älskar kort och att skriva!

Tack för kortet och de fina orden.. Tror jag ska göra lite påskkort i år bara för sakens skull!


 


 
Tänk vad ett litet kort på posten och några söta små rader kan lysa upp en hel dag..wei!

 

Vi har just kommit in igen efter att ha varit en tur till Skinnskatteberg för jag skulle hämta ut

mina Imovane, sen handlade vi lite, jag tänkte slinka in på RödaKorset men de hade stängt idag..

Vi pratade lite i bilen och Älskling berätta en sak som jag måste dela med er... vi hade radion på

och Älsklingen berättade när han jobbade som lastbilschaufför och en tjejkompis till honom var

väldigt obekväm med en annan chaufför som hon tyckte var underlig och läskig.. på ett sånt där

creepy way, han hade frågat om han fick låna hennes dusch och om hon ville sova naken i hans lastbil

och såna där grejjer uhh!! Men Älsklingen sa att ähh du behöver inte oroa dig, han är ju en mupp

och skulle väl springa hem till mamma och böla om man skrek bu åt honom.. något åt det hållet
 gick diskussionen och Älsklingen hade träffat honom ett par gånger.. och poängen med historien

och vem de pratade om på radion var ingen mindre än ÄCKLET ANDERS EKDAL. Han som mördade

och våldtog Engla, Kan ju säga att tjejen (och alla andra självklart) blev rejält upprörda när de fick

veta detta och hon ringde till Älsklingen och var helt förstörd.. usch... man vet aldrig vilka folk man

har omkring sig.. Hoppas han aldrig kommer ut.. eller å andra sidan..släpp ut kräket så får vi se vad som

händer honom.. hehe ta lagen i egna händer.. Aja nu ska vi äta kyckling i curry...

 

En bild från idag, är lite sliten idag, knappt nå smink på mig och lite söndergråten men

den får vara med ändå.. det är ju trots allt såhär jag ser ut vanligvis.. hehe..

 

Bye bye 💋


Ovido - Quiz & Flashcards