AbsolutMe

Direktlänk till inlägg 9 mars 2013

Vilka bloggar jag läser

Av Fi - 9 mars 2013 23:19







Vi pratade om det idag, jag och Issa..jag frågade henne vilka bloggar hon läser

och hon, även som jag erkännde att vi läste Kissies blogg bara för att, ingen

av oss gillar eller beundrar henne på något sätt men av någon anledning så

läser man ändå, det är verkligen bloggen man inte berättar att man läser...


Några av de bloggar jag följer

★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★


Egoinas

Sån himla härlig tjej med tokig vardagshumor


Maria Montazami

Maria & Mindy på tv3, Behöver jag säga mer?
SCCCCKÅÅÅÅL! I love it!


Viras

Cool 18-årig tjej med altenativ stil.

 

Izza

Följt denna blogg långt innan hon började

med VaknaMedTheVoice.

 

Kom iform med Bea

Peppande Tränings och kostblogg. Pt, Fitness och fighter


Lindis sminkblogg

Makeupartist med tips och det senaste inom hår, smink osv


Craft and Creativity

Superhärlig svensk Craft and Creativitysida

med mycket roligt att göra och bra ideér.

 

Englas Showroom
Följt många år,men alltmer sällan nu. Fin söt liten blogg.

 

Foki

Svensk/Thailändsk tjej med egen klädkolektion Fokiwa

bosatt i Thailand. Mycker fina bilder och härliga saker.

 

Jordgubbar med mjölk

Jättefin blogg om Inredning, Vitt vitt vitt!

Skapar väldigt fina saker. Uppdaterar sällan dock!

 

Lillyflorence Emmy
Min vän Emmys blogg. Som nygift med P, Student
relativt nyinflyttad till Växsjö och deras 5 katter

★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ 

 

Det är några av dem som var senaste uppdaterade på bloglovin,

förresten en jättebra sida för att hålla koll på alla bloggar

 

Sen läser jag min vän Iris blogg. samt lite andra sidor.


Då jag inte vet hur privat de bloggar så lägger jag inte ut deras

bloggadresser här innan jag pratat med dom.. Iallafall,

detta var några av mina favoriter såklart. Sen till exempel

finns det ju dom som har sin egen kanal på youtube lite sånt följer

jag också, för Zumban till exempel och lite DIY och Vsauce

Det är en grym kanal med Mindblow fakta, och lite sånt blandat.


Har ni nå förslag på bloggar, sajter, skriv gärna!

Have A Noisy Day!  

 








 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fi - 26 april 2013 21:29

  Detta blir en liten blanding med bilder av de senaste dagarna eftersom jag inte hunnit blogga,    Idag är det äntligen Fredag och vi har just grillat (PREMIÄRGRILLNING) då vi har besök av Älsklingens syster och hennes sambo för att fira sv...

Av Fi - 22 april 2013 20:11

Dirty mirror photo!! Idag är jag tydligen en sur hagga!      ◕‿◕ ddn ɥɔo ɹǝu              ...

Av Fi - 22 april 2013 19:04

Uppe tidigt idag och följde med svärmor in till läkaren och passade på att gå in på Apoteket för att hämta medicin och skrev och lade på ett snailmail..     Oh denna läkare skulle jag också vilja träffa!! Mr Pitt!! ◕‿◕   ...

Av Fi - 19 april 2013 13:22

Farewell to OpieJag bara älskar denna låt.. jag upptäckte den först när jag kikade på detta klipp för er som inte tittar på Sons Of Anrachy så dör Opie (Ryan hurst) efter många säsonger och 5 år tillsammans, och han var ledsen och skulle raka av ...

Av Fi - 16 april 2013 21:04

 Halva veckan har redan gått och tiden hos Mamma flög bara förbi, konstigt att vi faktist var där i hela 6 dagar, Imorse gick jag ju upp tidigt för att ringa soc och vi pratade i hela 35 minuter! Att hon verkligen tog sig tid för mig kändes jätte...

Ovido - Quiz & Flashcards