AbsolutMe

Direktlänk till inlägg 10 mars 2013

Mysbad, porrmaskar och TATTOO TIGHTS

Av Fi - 10 mars 2013 22:54

Just kommit ur ett varmt skumbad med barnolja och tända ljus

Spa time Jonny says Relax.. hehe det var väldigt avslappnande..

Jag har faktist gjort en ganska dum sak idag.. har fuskat aj aj aj

Jag rökte några bloss och guuuuuuuud vad gott det var.. det trodde jag

inte att det skulle vara, men men nu är det bara ta nya tag. jag känner ju

  att kroppen blivit såå mycket bättre sen jag slutade för 7 veckor sen, det

är ju inte som att jag skulle börja röka dagligen igen.. nej nej..


Konstigt nog så har jag varit skakig hela dagen ida.. handen bara vibrerade

när jag kom in tidigare.. och det kan inte vara blodtrycket för det har jag

skött senaste dagarna nu sedan jag fått skäll om det, men däremot tror jag

att det kan bero på att jag hoppade frukosten och åt inte mat förrän 17..


 

 

Surfade runt lite och kollade på vårkläder och hittade dessa tattoo tights! MussePigg tightsen

var riktigt häftiga, Fast jag har inte lyckats hitta någon svensk sida som säljer dom,
eventuellt en som fraktar till Sverige bara.. fjärilarna var också riktigt fina och minst gillar

jag den med pistolerna.. btw så vill jag ha sommar och sol eller åtminstonde vår nu tack...


Haha måste berätta om en rolig grej jag råkade skriva på Facebook för någon vecka

sedan och jag är lite besviken att jag fick så lite tips som jag fich HAHA


Någon som har länk till någon sida som säljer den omtalade
svarta porrmasks nyheten? Den svarta masken som man drar av sen..
Har sett den många gånger men nu får jag inte tag på den.
 
Lite senare får jag kommentarer som Kolla porrbutiken och liknande
HAHAHA!!! Jag dör! OHHHHHH att jag missade den!
PORMASK ska det stå.. snacka om pinsamt!

En till sak! Baby hade ngn app där en röst sa allt han gjord vid minsta

lilla knapp tryckning. så irriterande. . åh varför ska använda det för tänkte jag ?

och kläcker ur mig: det kan ju vara bra för dom DÖVA! haha fail!

 

Men något som tar priset är när jag satt och pratade med brorsan att

jag satt på stranden en dag och då kom en fiskmås och nöp med sig en fisk

ohh är det därför de kallas FISKmåsar alltså sa jag frågande?

 

Haha och gott folk jag är inte blåst jag säger som NallePuh,

Jag har bara lite otur när jag tänker...

 

Nu börjar Fråga Olle dokumentären... såg nyss trailerna jaaadåå  det är helt

normalt säger han om allt. han måste ha väldigt hög toleransniva. Herregud!!

 

Godnatt och sov gott sen allihopa!

  

Allmänt · Me · Pics
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fi - 26 april 2013 21:29

  Detta blir en liten blanding med bilder av de senaste dagarna eftersom jag inte hunnit blogga,    Idag är det äntligen Fredag och vi har just grillat (PREMIÄRGRILLNING) då vi har besök av Älsklingens syster och hennes sambo för att fira sv...

Av Fi - 22 april 2013 20:11

Dirty mirror photo!! Idag är jag tydligen en sur hagga!      ◕‿◕ ddn ɥɔo ɹǝu              ...

Av Fi - 22 april 2013 19:04

Uppe tidigt idag och följde med svärmor in till läkaren och passade på att gå in på Apoteket för att hämta medicin och skrev och lade på ett snailmail..     Oh denna läkare skulle jag också vilja träffa!! Mr Pitt!! ◕‿◕   ...

Av Fi - 19 april 2013 13:22

Farewell to OpieJag bara älskar denna låt.. jag upptäckte den först när jag kikade på detta klipp för er som inte tittar på Sons Of Anrachy så dör Opie (Ryan hurst) efter många säsonger och 5 år tillsammans, och han var ledsen och skulle raka av ...

Av Fi - 16 april 2013 21:04

 Halva veckan har redan gått och tiden hos Mamma flög bara förbi, konstigt att vi faktist var där i hela 6 dagar, Imorse gick jag ju upp tidigt för att ringa soc och vi pratade i hela 35 minuter! Att hon verkligen tog sig tid för mig kändes jätte...

Ovido - Quiz & Flashcards