AbsolutMe

Direktlänk till inlägg 5 mars 2013

Att vara.. eller inte vara..

Av Fi - 5 mars 2013 14:36




Blev hemma idag från Smedjebacken för jag vaknade med ett sjujäkla halsont!
aj a aj...efter massa liter blue fruit te så sitter jag och har kareoke här..
Jag har ju blivit en Glee nörd och den här låten Av Jason Mraz älskar jag!
Så himla roligt med Bina på våra vinkvällar när vi vräker på stereon på
högsta och sjunger lungorna av oss.. det är såå kul.. sen har jag inte sagt
att jag kan sjunga och ta varje ton.. men det är kul..  1:55 i låten är bästa!

"Cause even the stars they burn, some even fall to the earth"


Födelsedagen blev toppen.. Fick besök av mellanbror och min brorson L
såklart så var tvillingbrorsan där.. sen kom Jennie! Och Iris, Crille och lilla Nella
Guu så stor hon blivit.. och charmig.. Sen mot kvällen så blev det utgång..
Ja alltså vi gick och käkade på Jensens Böööfhus där servicen och väntetiden var
under all kritik som vanligt, men så himla god mat och cheesecaken till efterrätt
var underbar.. sen traskade vi mot filmen.. åhhh jävlar i min lilla låda säger jag bara
Jag hade för engångs skull inte kollat på trailern innan, det blev inte av bara..
och inte kopplade jag riktigt att den hade Witchhunter med i filmnamnet, jag litade
bara blint på min kära syster och pojkvän.. och Baby sa puh vilken tur att jag inte valde
film för jag satt där och hoppade och blundade! Den var ju läskig.. Häxorna i skogen
när dom rör sig sådär snabbt och låter.. som exorcisten... uhhh! Pulsen var uppe i 300!
Ja jag är larvig men jag kommer aldrig kunna se skräck och kommer alltid vara mesig

 

 

 

Igår kom vi hem till Dalarna igen, bara för att komma tillbaka i helgen då G fyller

50 år så då ska vi på storkalas/middag. Ska bli kul att träffa alla brorsbarn tillsammans.

Idag blir det nog en långpromenad i den vackra solen istället för ett zumba pass,
får ju passa på att fylla på med D-vitamin..

Jo i presentväg fick jag bland annat, lite lotter med vinst! godis, Depend lösnaglar
Apoliva duschcreme och bodysouffle, Venus rakhyvel, klippning av Baby och
restaurangbesöket betalt av syster.

Som pricken över i:et, klantig som jag är känd för att vara.. så tappade jag min lur rakt ner
i  backen, självklart med displayen neråt..... när vi var i Skinnsberg
och handlade, du ska jämt ha telefonen fipplandes i handen skyll dig själv..
Fick en Motorola av Baby igårkväll men jag vill ha min kära Samsung fast
displayen av alldeles vass och kantig av sprickorna.. Bästa telefonen som finns!

Have a noisy day!




Me · Pics
 
 
Iris

Iris

6 mars 2013 10:35

Ohh..kan tänka mig att filmen var bra!! Sett trailer nu och smygkikat på filmen lite (dålig kvalité dock) Vill se :-D Vad härligt det var att ses och att du fick en sådan fin dag med släkt och vänner. Kramar!!

http://mrsoctober.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fi - 26 april 2013 21:29

  Detta blir en liten blanding med bilder av de senaste dagarna eftersom jag inte hunnit blogga,    Idag är det äntligen Fredag och vi har just grillat (PREMIÄRGRILLNING) då vi har besök av Älsklingens syster och hennes sambo för att fira sv...

Av Fi - 22 april 2013 20:11

Dirty mirror photo!! Idag är jag tydligen en sur hagga!      ◕‿◕ ddn ɥɔo ɹǝu              ...

Av Fi - 22 april 2013 19:04

Uppe tidigt idag och följde med svärmor in till läkaren och passade på att gå in på Apoteket för att hämta medicin och skrev och lade på ett snailmail..     Oh denna läkare skulle jag också vilja träffa!! Mr Pitt!! ◕‿◕   ...

Av Fi - 19 april 2013 13:22

Farewell to OpieJag bara älskar denna låt.. jag upptäckte den först när jag kikade på detta klipp för er som inte tittar på Sons Of Anrachy så dör Opie (Ryan hurst) efter många säsonger och 5 år tillsammans, och han var ledsen och skulle raka av ...

Av Fi - 16 april 2013 21:04

 Halva veckan har redan gått och tiden hos Mamma flög bara förbi, konstigt att vi faktist var där i hela 6 dagar, Imorse gick jag ju upp tidigt för att ringa soc och vi pratade i hela 35 minuter! Att hon verkligen tog sig tid för mig kändes jätte...

Ovido - Quiz & Flashcards