AbsolutMe

Direktlänk till inlägg 13 mars 2013

Statistiken sköt i höjden! Ändå sen jag valde att koppla

Av Fi - 13 mars 2013 14:43

bloggen till Facebook så ökade statistiken över besökare en hel del..

Sen har jag bloggat dagligen nu ett tag också... Fast jag gillar inte denna sida

så himla mycket,men jag har vant mig med allt så det får väl duga... 

Jag försökte ta en Printscreen över statistiken med ibland funkar det

att ta en Printscreen och ibland så verkar det vara som att den andra

funtkionen på den tangenten är aktiverad som är Home.. Knepigt!


Idag är jag på sprudlande humör! Så himla Glad, sprallig och energisk

fast jag drömde en massa tok inatt så vaknade jag nästan skrattande

fast det ändå var så tragiskt nästintill läskigt, iförrgår natt var det

ännu värre mardrömmar, så drömde jag att jag satt fast i tandläkarstolen

men att det kom in en massa Badguys som drogade mig och skulle operera in nå

väldans konstigt i munnen på mig, typ göra mig till ett monster, uhhhh...sen drömde

jag att vi var högst uppe på någon byggställning på en skyskrapa som svajade

fram och tillbaka och höll på att lossna, jag vaknade med det där äckel rycket

som man kan känna när man faller... jag har hört att om man inte vaknar innan

man slår i marken så dör man i drömmen.. aja jag vill inte undersöka saken närmare.


Jaha då har man tjatat om den underbara solen, visst den är kvar men det kryper ner

till -18 som mest på nätterna och igår snöande det, så nu är det livsfarligt att gå ut

här då det är en massa is under och ett dm tjockt snötäcke över.. jag lånade svärmors

broddar så jag kunde hämta posten.. haha jag förstår verkligen varför äldre använder

dom en riktigt bra uppfinning, fast det kommer ta några årtionden innan jag kommer skaffa.


Nu ska jag fortsätta mitt maraton med The Bing Bang Theory säsong 6, hur kan man inte

älska Sheldon och hans maniska tokiga ideer han har för sig och efter det ska jag träna, 


Ohhh happy day!


Just ja Maria Montazami ska vara med i Lets Dance. Börjar nu i slutet av Mars.

Hejja! Hoppas verkligen hennes BFF Mindy kommer att vara med och heja,

de är ju så himla bäst! Tråkigt att deras program redan är slut..


Have A Great Day!

 
 
Ingen bild

Em

14 mars 2013 01:30

Haha jag hatade Sheldon i nästan två eller tre år innan jag fick lov att vänja mig med honom för att jag ville se serien. Idag tycker jag att han är ganska rolig. Men älskar? Nooooo!

Fi

14 mars 2013 17:01

Det är lite mer hatkärlek kan.man.säga Jag skulle dö av att bo med.honom haha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fi - 26 april 2013 21:29

  Detta blir en liten blanding med bilder av de senaste dagarna eftersom jag inte hunnit blogga,    Idag är det äntligen Fredag och vi har just grillat (PREMIÄRGRILLNING) då vi har besök av Älsklingens syster och hennes sambo för att fira sv...

Av Fi - 22 april 2013 20:11

Dirty mirror photo!! Idag är jag tydligen en sur hagga!      ◕‿◕ ddn ɥɔo ɹǝu              ...

Av Fi - 22 april 2013 19:04

Uppe tidigt idag och följde med svärmor in till läkaren och passade på att gå in på Apoteket för att hämta medicin och skrev och lade på ett snailmail..     Oh denna läkare skulle jag också vilja träffa!! Mr Pitt!! ◕‿◕   ...

Av Fi - 19 april 2013 13:22

Farewell to OpieJag bara älskar denna låt.. jag upptäckte den först när jag kikade på detta klipp för er som inte tittar på Sons Of Anrachy så dör Opie (Ryan hurst) efter många säsonger och 5 år tillsammans, och han var ledsen och skulle raka av ...

Av Fi - 16 april 2013 21:04

 Halva veckan har redan gått och tiden hos Mamma flög bara förbi, konstigt att vi faktist var där i hela 6 dagar, Imorse gick jag ju upp tidigt för att ringa soc och vi pratade i hela 35 minuter! Att hon verkligen tog sig tid för mig kändes jätte...

Ovido - Quiz & Flashcards