AbsolutMe

Direktlänk till inlägg 14 mars 2013

Minus på vågen YEY!

Av Fi - 14 mars 2013 23:30

Blev så himla glad när jag ställde mig på vågen idag. Yey -2,6

 

Nu verkar det ha hänt något fast jag mäter ju hellre men ändå det

är alltid härligt att se ett minus på vågen, så det känns himla bra just nu

Jag körde Zumba 30 minuter igår så jag tänkte köra 50 minuter imorgon..

 

Imorgon är det redan Fredag och denna vecka har gått så himla fort

Jag vet inte vad som händer i helgen, vi har inget planerat förutom att

jag tänkte träna och få lite telefonärenden gjorda på eftermiddagen.

 

När jag vaknade imorse kläckte älsklingen ur sig, "du ser ut som en liten

osminkad pojke" haha jag bara skrattade.. jag kom och tänka på hur man

i en del kärleks/komedifilmer ser när tjejen sover hos den nya kärleken och

smyger upp supertidigt och sminkar sig, borstar håret, tänderna osv osv..

för att sedan krypa ner igen haha. Så är inte det riktiga livet.. nej nej..

 

Imorse så åkte älsklingen till Smedjebacken och jag valde att stanna

och pyssla lite i lugn och ro, och ringa det obligatoriska samtalet till mamma

vi pratar nästan varje dag, hon låter lika glad varje gång jag ringer henne..

Iallafall jag passade på att skriva ut lite saker, listor som ska in i min pärm sen

skrev jag ut det gamla fotot som jag hittade på mamma när hon var liten

som publiceras i VLT nostagli serie så jag skrev ut en till henne och en till mig

som som sagt ska in i min alltiallopärm där jag förvara minnen och viktiga saker..

 

 

 

 

 

Ett smart tips jag kom över, för hur ofta försvinner inte hårnålarna, hamnar under mattan
och för att inte tala om alla som katterna busar bort.. Vädligt smart.. sen kom jag på ett
ett annat bra tips.. om man fäster en mindre magnet i badrumsskåpet om det inte redan är

magnetiskt som de flesta är så kan man sätta pincetten där som man också ofta förlägger..

 

Godnatt   

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fi - 26 april 2013 21:29

  Detta blir en liten blanding med bilder av de senaste dagarna eftersom jag inte hunnit blogga,    Idag är det äntligen Fredag och vi har just grillat (PREMIÄRGRILLNING) då vi har besök av Älsklingens syster och hennes sambo för att fira sv...

Av Fi - 22 april 2013 20:11

Dirty mirror photo!! Idag är jag tydligen en sur hagga!      ◕‿◕ ddn ɥɔo ɹǝu              ...

Av Fi - 22 april 2013 19:04

Uppe tidigt idag och följde med svärmor in till läkaren och passade på att gå in på Apoteket för att hämta medicin och skrev och lade på ett snailmail..     Oh denna läkare skulle jag också vilja träffa!! Mr Pitt!! ◕‿◕   ...

Av Fi - 19 april 2013 13:22

Farewell to OpieJag bara älskar denna låt.. jag upptäckte den först när jag kikade på detta klipp för er som inte tittar på Sons Of Anrachy så dör Opie (Ryan hurst) efter många säsonger och 5 år tillsammans, och han var ledsen och skulle raka av ...

Av Fi - 16 april 2013 21:04

 Halva veckan har redan gått och tiden hos Mamma flög bara förbi, konstigt att vi faktist var där i hela 6 dagar, Imorse gick jag ju upp tidigt för att ringa soc och vi pratade i hela 35 minuter! Att hon verkligen tog sig tid för mig kändes jätte...

Ovido - Quiz & Flashcards