AbsolutMe

Direktlänk till inlägg 15 mars 2013

Go bananas

Av Fi - 15 mars 2013 16:31


Åhh gud hur gott och enkelt såg inte det här ut då? Och relativt nyttigt

om man jämför mot andra efterrätter....Jag hittade det på Leilas blogg
och där fanns det en välsans massa gott villl jag lova...bilden är lånad från Leila.se
Det är ju ändå Fredag och vi brukar unna oss något gott till helgen, fast på

senaste tiden har jag inte alls varit sugen på godis eller choklad som jag annars

älskar.. man behöver belöna sig lite ibland också.. fick lust att baka nu... hmm

 

 

 Nu ska jag kika på nyaste avsnittet av Glee, Ohhhh vilken bra start på helgen.

Sen går det lite fler bra serier idag som Vampire Diaries, 2 and a half men

Grimm och The Big Bang Theory,  Jag är just klar med Fredagsstädningen,

dammsugit och städat toaletterna. Det är såå mycket roligare att dammsuga

här eftersom de har centraldammsugare. Nedan är en promo för senaste Glee.


   

   

Hittade ett coolt sommarlinne med en döskalle på Ginatricot för 199 kr. Fanns i vitt också

Sen hittade jag en ganska snygg vårjacka från Hm, jag gillar lite grönt, passar väldigt bra i

khakigrönt, denna kostade 399 kr så jag tror detta får bli min vårjacka om jag inte hittar

något annat när jag väl är i butiken, förut ville jag alltid ha långa jackor men inte nu.


Igår när jag skulle lägga mig kom lite jobbiga känslor, sånt som man ibland lyckas

skuffa undan om dagarna kommer krypande när man ligger i sängen och ska sova

tur att jag har en sån go (ibland) och snäll pojkvän som låg och höll om mig tills det

värsta släppte, eller rättare sagt tills hans arm somnade.. hehe.. Vaknade på rätt bra

humör och det blev bara bättre när min goa vän Iris ringde så vi fick babbla av oss

lite och få råd.. Yeey! De håller på och tittar på lägenhet i Västerås igen.. Vad roligt.


Jahapp, påsken kommer tidigt iår, bara två veckor kvar, vi har bestämt att vi ska

fira påsk här ute och så blir vi i Västerås till Midsommar, lite tråkigt då hela byn

blommar upp under Misdommar, det kommer massor med folk, det spelas dragspel'

och andra instrument, fest i varje trädgård, och liten "marknad" runt bygdegården

där jag & älsklingen brukar ansvara för fiskdammen, hela byn har någon syssla så

alla kan få en liten paus, sen brukar en del gå till campingens lilla pub och ta några

glas, nåväl man kanske kan fira på Lövudden eller något. Iris, Skulle ni vara sugna att

hitta på något? Knyta lite blomkransar och plocka blommor med Nella skulle vara mysigt.

 

Ha en bra helg allihopa och glöm inte att leva i nuet och unna dig själv något då och då!

 

  


 
 
Iris

Iris

17 mars 2013 11:16

Du gjorde mig glad i fredags :) och ja, varför inte hitta på något på midsommar! Den dagen har vi inte firat ute sådär något, och det skulle vara kul att göra, annars blir det mest som en vanlig dag..bara att man äter lite godare.. Kram <3

http://mrsoctober.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fi - 26 april 2013 21:29

  Detta blir en liten blanding med bilder av de senaste dagarna eftersom jag inte hunnit blogga,    Idag är det äntligen Fredag och vi har just grillat (PREMIÄRGRILLNING) då vi har besök av Älsklingens syster och hennes sambo för att fira sv...

Av Fi - 22 april 2013 20:11

Dirty mirror photo!! Idag är jag tydligen en sur hagga!      ◕‿◕ ddn ɥɔo ɹǝu              ...

Av Fi - 22 april 2013 19:04

Uppe tidigt idag och följde med svärmor in till läkaren och passade på att gå in på Apoteket för att hämta medicin och skrev och lade på ett snailmail..     Oh denna läkare skulle jag också vilja träffa!! Mr Pitt!! ◕‿◕   ...

Av Fi - 19 april 2013 13:22

Farewell to OpieJag bara älskar denna låt.. jag upptäckte den först när jag kikade på detta klipp för er som inte tittar på Sons Of Anrachy så dör Opie (Ryan hurst) efter många säsonger och 5 år tillsammans, och han var ledsen och skulle raka av ...

Av Fi - 16 april 2013 21:04

 Halva veckan har redan gått och tiden hos Mamma flög bara förbi, konstigt att vi faktist var där i hela 6 dagar, Imorse gick jag ju upp tidigt för att ringa soc och vi pratade i hela 35 minuter! Att hon verkligen tog sig tid för mig kändes jätte...

Ovido - Quiz & Flashcards