AbsolutMe

Direktlänk till inlägg 23 mars 2013

Massage, la la laLördag

Av Fi - 23 mars 2013 16:21

Oh har nyss fått massage så nu känner jag mig som en ny människa, fick lite sovmorgon och

egentid denna Lördag också, så jag mös lite (i mitten av sängen som en klubbad säl) lite för

mycket för jag fick ont i ryggen sen, vi har ju två 90 bottnar med en hel madrass men ibland

får jag för mig att jag känner av delningen... aja.. nu mår jag tipp topp igen.. jag slapp hjälpa till

med helgstädning då Älsklingen gjort hela huset och sedan kom in med frukost till mig.. Sweet!
Bara sovrummet kvar då och det tänkte jag ta... damma lite.. vi har sällan rullgardinen uppe för

då ser man ingenting på t.ex datorn eller tv och solen speglas i stora spegeln och ja.. ni förstår.

Men nu när jag drog upp för att städa såg jag allt DAMM! urghh fast jag torkar flera gånger i

veckan med wipes så samlas det massor.. Vi har ju haft problem med torr luft härinne så Baby

rotade fram en liten vattenfontän som vi ska ha stående vid fönstret ovanför elementet och

får se om det hjälper, annars brukar vi ställa ett glas vatten där, men lite snyggare såhär!

Haha ser ut som om jag ligger och håller för näsan, men det gör jag inte..

jag suger ju på tummen fingret *Just kidding* ligger och snoozar lite... wonderful!

Idag försökte jag mig på att göra en Smokey Eye look fast med brunt..det blev sådär.. fast

jag använder mig av primer så tycker jag inte att färgerna fastnar eller "popps" så mycket

ändå, hm sen är det svårt det där med att blend/mix, blend/mix. Vad heter blend på engelska?
inte blanda... ni vet när man smetar ut, lägger ihop, drar över.. mixar samman.. ähh ni fattar...

Ibland går det lättare att prata engelska... allt flyter på så bra.. minns en grej från när jag var

liten, jag hade gjort någonting lite förbjudet... och skulle förklara mig... Ja ni kan ju inte blaima mig!
Haha! det liksom blev huvet på spiken.. menade ju förståss ni kan ju inte klandra mig.. dam da dam..


Nej nu ska jag gå och duka.. Det blir rosevin till maten idag! Hoppas alla har en underbar helg!   


    

                                                  
                                             

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fi - 26 april 2013 21:29

  Detta blir en liten blanding med bilder av de senaste dagarna eftersom jag inte hunnit blogga,    Idag är det äntligen Fredag och vi har just grillat (PREMIÄRGRILLNING) då vi har besök av Älsklingens syster och hennes sambo för att fira sv...

Av Fi - 22 april 2013 20:11

Dirty mirror photo!! Idag är jag tydligen en sur hagga!      ◕‿◕ ddn ɥɔo ɹǝu              ...

Av Fi - 22 april 2013 19:04

Uppe tidigt idag och följde med svärmor in till läkaren och passade på att gå in på Apoteket för att hämta medicin och skrev och lade på ett snailmail..     Oh denna läkare skulle jag också vilja träffa!! Mr Pitt!! ◕‿◕   ...

Av Fi - 19 april 2013 13:22

Farewell to OpieJag bara älskar denna låt.. jag upptäckte den först när jag kikade på detta klipp för er som inte tittar på Sons Of Anrachy så dör Opie (Ryan hurst) efter många säsonger och 5 år tillsammans, och han var ledsen och skulle raka av ...

Av Fi - 16 april 2013 21:04

 Halva veckan har redan gått och tiden hos Mamma flög bara förbi, konstigt att vi faktist var där i hela 6 dagar, Imorse gick jag ju upp tidigt för att ringa soc och vi pratade i hela 35 minuter! Att hon verkligen tog sig tid för mig kändes jätte...

Ovido - Quiz & Flashcards