AbsolutMe

Direktlänk till inlägg 25 mars 2013

Våfflor LUDVIKA Rosa Fluff...

Av Fi - 25 mars 2013 19:34

Det blev en liten promenad på en halvtimme ner till sjön igår och tog några fina kort...

så himla skönt att isen på sjön börjar smälta..Vår Vår.. Idag har vi gjort lite ärenden

i Smebacken och sen in till Ludvika, hämta lite grejer på apoteket,åt en sallad på nå ställe

sen var vi in på Dollarstore, jag älskar att gå runt i Ludvika, det är så fint där och fick

en jättekonstig känsla i köpcentret idag att jag kände igen en eller två personer,

känslan när man ser någon ytligt bekant men inte tillräckligt väl för att heja, men jag

känner ju inga där liksom..konstigt.. eller visst känner ju några via Älsklingen men nu menade

jag när man går runt random på stan och ser folk... i am a big big girl in a big big world..

Oh vilken söt uggla smiley jag hittade, jag älskar ugglor, det kanske märks i bloggen, och änglar

vingar, vitt och rosa..iallafall nu kom jag ifrån vad jag skulle skriva om... denna flygtande uggla

hypnotiserar mig..Hmm..jo vi åt våfflor nyss med Hallonsylt, jag prövade faktist hjortronsylt eftersom

alla säger att det ska vara så gott men till älsklingens fördel så gillade jag det inte så han får ha det

helt för sig själv.. you are very welcomed.. jo förresten så bloggar från den nya mini pcn nu,,lite

trixigt det här utan mus, jag kan bli helt tokig på en sån där musplatta...får lite halvt panik.. det är

så klumpigt utan, det känns inte rätt..jag pluggar alltid in en mus till min bärbara, men men nu ligger

jag i sängen som sagt å prövar på denna det är en Acer och den är väl rätt okej... får se om han köper.

 


 

Sista kortet på bilden "A special Wish for you "ska en person få istället för påskkort idag!

Köpte några andra söta gratulationskort också samt litet DIY set med "eyepins" ringar och

stavaroch länkar... ja ni förstår.. sitter och funderar på vad eyepins kallas på svenska.. jag ska

ju som sagt testa på att pyssla med lera och sen bränna i ugn så jag passade på när två påsar

smyckestillbehör kostade 10 kr.. leran ska jag köpa på panduro..sen köpte jag ett par ursköna

och söta fluff strumpor som ni ser lite i vänstra hörnet.. de är lite hala dock.. faaarligt!!

Kom över en nummer av My little Ponny från 1991 så himla söta! Den ska man ju vara rädd om...

   

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fi - 26 april 2013 21:29

  Detta blir en liten blanding med bilder av de senaste dagarna eftersom jag inte hunnit blogga,    Idag är det äntligen Fredag och vi har just grillat (PREMIÄRGRILLNING) då vi har besök av Älsklingens syster och hennes sambo för att fira sv...

Av Fi - 22 april 2013 20:11

Dirty mirror photo!! Idag är jag tydligen en sur hagga!      ◕‿◕ ddn ɥɔo ɹǝu              ...

Av Fi - 22 april 2013 19:04

Uppe tidigt idag och följde med svärmor in till läkaren och passade på att gå in på Apoteket för att hämta medicin och skrev och lade på ett snailmail..     Oh denna läkare skulle jag också vilja träffa!! Mr Pitt!! ◕‿◕   ...

Av Fi - 19 april 2013 13:22

Farewell to OpieJag bara älskar denna låt.. jag upptäckte den först när jag kikade på detta klipp för er som inte tittar på Sons Of Anrachy så dör Opie (Ryan hurst) efter många säsonger och 5 år tillsammans, och han var ledsen och skulle raka av ...

Av Fi - 16 april 2013 21:04

 Halva veckan har redan gått och tiden hos Mamma flög bara förbi, konstigt att vi faktist var där i hela 6 dagar, Imorse gick jag ju upp tidigt för att ringa soc och vi pratade i hela 35 minuter! Att hon verkligen tog sig tid för mig kändes jätte...

Ovido - Quiz & Flashcards