AbsolutMe

Direktlänk till inlägg 26 mars 2013

Bad.BedTime.Dreams.

Av Fi - 26 mars 2013 00:17

Just tagit en Imovane..Jag tittar på klockan om och om igen och den står ju tammefan stilla.

Nu tillkvällen kom en massa tankar, funderingar och några frön försökte slå rot..Hmmm...

Ohh! Vill bara att denna dag ska ta slut, nu har jag en liten stund på mig innan Imovanen

kickar igång och då vill man inte vara uppe = bara knas, ibland när jag vakna rundrar jag

varför mitt block ligger i sängen? Jo för då har jag nämligen skrivit och kladdat ner brijanta

ideér o ibland t.o.m fått till någon snygg teckning, pratar också extra mycket i sömnen då

har jag fått höra! Hmm slåss bökar och river runt lakan och kuddar gör jag jämt såå men att

jag skulle vara sömnpratare? Hmm Skeptisk till de...kanske skulle testa en sån där Sömnapp

eller vad den nu heter, så jag får höra mig själv och Äls med..för han är asrolig! Vi får la se

Bildmolnet nedan har jag gjort hos Tagxedo ..ahh jag hade skrivit och redigerat detta inlägg en

massa men jag blev utloggad så nu får det vara såhär...suck suck suck...


 

Jag har alltid penna och pappar på nattduksbordet för ideér, Kom ihåg och såna saker eller

om jag vaknar till av någon hemsk mardröm går jag upp på toa sen kladdar ner lite stödord..

Det hjälper mig komma ihåg och underlättar när jag försöker förstå drömmen,


En annan bra grej är om du ligger och vrider och vänder på dig och inte kan sova för att du

grubblar över någonting, mår dåligt eller är orolig, ja ni fattar poängen va :) Skriv några snabba

nyckelord ,några ord om vad du känner, lite olika alternativ till lösningar, skriv vad du vill..

meningen är att du ska få ut grubblandet ner på pappret så att du kan sova i lugn och ro...

Happy thoughts and sweet Dreams! På tal om dreams, tror karln min har somnat.. men inga

snarkningar ännu. tur de. för då hade jag gått i taket.. vissa nätter är hemska speciellt när han

vill ligga sked då och har munnen bredvid mitt öra och snarkar sitt läskiga snark.. det finns ju

olika vet ni... haha vad jag förstått så är den här drömappen aktiverad och spelar bara in när det sker röstaktivitet! Hoppas verkligen det så det inte är inspelning hela tiden för tänk att behöva lyssna

på hans Zzznark igen..haha men han kanske skulle behöva höra det själv så inser han...

Men jag 💗 honom lika mkt ändå! 💋 Alla har ju sina underbara och mindre underbara sidor..


Nej nu är det dags att krypa ner, har redan skrivit Dagbok som jag gör varje kväll!

Gjort lista inför imorgon o planerat, Hoppas ni alla mår där ute... Jo är det någon

person som är intresserad av Art& Cratfs. DIY Scrapbooking och såna saker..som 

diskutera projekt, byta ideér, erfarenheter så får ni väldigt gärna höra av dig...

Vore jättekul!! Skriv gärna till mig! Jag fick en kommentar från en tjej som

ville att jag skulle höra av mig men ingen länk Så Sandra läser du detta..

skriv igen! Eller mejla till Bumblefi@hotmail.se Ja mejla får ni andra också

självklart göra om ni vill någonting, så dumt att man inte kan skriva privat här,

det kunde man faktist på bloggspace. Men då får vi göra såhär istället då...

 

 

 

 

 

 

                                                 ♕     💕    💋

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fi - 26 april 2013 21:29

  Detta blir en liten blanding med bilder av de senaste dagarna eftersom jag inte hunnit blogga,    Idag är det äntligen Fredag och vi har just grillat (PREMIÄRGRILLNING) då vi har besök av Älsklingens syster och hennes sambo för att fira sv...

Av Fi - 22 april 2013 20:11

Dirty mirror photo!! Idag är jag tydligen en sur hagga!      ◕‿◕ ddn ɥɔo ɹǝu              ...

Av Fi - 22 april 2013 19:04

Uppe tidigt idag och följde med svärmor in till läkaren och passade på att gå in på Apoteket för att hämta medicin och skrev och lade på ett snailmail..     Oh denna läkare skulle jag också vilja träffa!! Mr Pitt!! ◕‿◕   ...

Av Fi - 19 april 2013 13:22

Farewell to OpieJag bara älskar denna låt.. jag upptäckte den först när jag kikade på detta klipp för er som inte tittar på Sons Of Anrachy så dör Opie (Ryan hurst) efter många säsonger och 5 år tillsammans, och han var ledsen och skulle raka av ...

Av Fi - 16 april 2013 21:04

 Halva veckan har redan gått och tiden hos Mamma flög bara förbi, konstigt att vi faktist var där i hela 6 dagar, Imorse gick jag ju upp tidigt för att ringa soc och vi pratade i hela 35 minuter! Att hon verkligen tog sig tid för mig kändes jätte...

Ovido - Quiz & Flashcards