AbsolutMe

Direktlänk till inlägg 26 mars 2013

Zumba.Holk & Milhshake Loka

Av Fi - 26 mars 2013 16:14

Aw idag när Älsklingen kom hem från jobbet hade han köpt en liten påskblomma till
mig, Jättegulligt av honom! "Jag ger ju aldrig dig blommor så det var på tiden" sa han.
Han hade bland annat gjort 6 av 10 fågelholkar som brorsan beställt till sitt lantställe.
han är så duktig gubben, så resten blir nog klara imorgon..Mammas fågelholk har fått

hyresgäster nu till våren, ett par blåmesar..så de är godkända som boende iallafall!

 

 


Zumban gick bra, kände bara av knät lite grann när jag hade gjort 10 upphopp började
det strama så jag stretchade lite extra och sparkade bakut lite mera istället för att

hoppa! Man måste ta det försiktigt med att belasta när man har ont eller är öm...

Det blev inte en hel timme utan en halv, men körde på rejält så svetten rann, då känner

man att man bränner kalorier, det blir en liten promenad efter maten och ett pass på 30

minuter imorgon igen,

 

Oh kolla här då vad Loka ska komma med denna vecka tror jag. Loka Likes.. Vatten med smak av chokladmilkshake, jordgubbsglass och citronpaj! Oh Det låter ju NomNom och inget tillsatt socker

heller Bra! så hoppas verkligen de fått till jordgubbssmaken så att det inte bara smakar skunk och

konserveringsmedel. McDonjalds Milkshake är supergod medans BurgerKings shake smakar plastigt

och starkt på något sätt, svårt att förklara men den är vidrig iallafall, men nu det här med Lokan
det är ju det här med kolsyran, jag kan verkligen inte med det, avskyr kolsyra! det är hemskt, sticker

och svider i näsan och hela munnen...men det står att det är lätt kolsyrat så det kanske går ner...
En länk till deras sida med mer information... står att de ska komma ut vecka 13 å det är väl nu?

så jag ska kolla på Torsdag när vi ska påskhandla .. Jag är inte alls upprymd över påsken när vi
pratar i matväg, Känner mig inte alls sugen på påskmat men påskägg är en helt annan femma,,, Mmmm!!

Body · Love · Pics
 
 
Ingen bild

Em

27 mars 2013 02:50

Jag älskar loka, speciellt dom nya som kommer varje vår. Men dom är för kolsyrade för min mage. Tyvärr! Jag hatar påskmat (haha bitter kärring) -____-

Gillar inte påskägg heller. Men lyssna inte på mig, jag är bara en högtidshatare! ;) Jag har en karl som firar lika ihållande glatt varje år.

Kämpa på med träningen! Kram

Fi

27 mars 2013 14:11

förstår vad du menar, kolsyra är rena döden för oss med knasiga magar, man får skaka och röra med sked tills de försvinner... haha det är så roligt hur olika man kan vara.. jag gillar påsken mest för alla färgglada saker och godiset.. resten kan vi skippa! =)

tack detsamma du med..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fi - 26 april 2013 21:29

  Detta blir en liten blanding med bilder av de senaste dagarna eftersom jag inte hunnit blogga,    Idag är det äntligen Fredag och vi har just grillat (PREMIÄRGRILLNING) då vi har besök av Älsklingens syster och hennes sambo för att fira sv...

Av Fi - 22 april 2013 20:11

Dirty mirror photo!! Idag är jag tydligen en sur hagga!      ◕‿◕ ddn ɥɔo ɹǝu              ...

Av Fi - 22 april 2013 19:04

Uppe tidigt idag och följde med svärmor in till läkaren och passade på att gå in på Apoteket för att hämta medicin och skrev och lade på ett snailmail..     Oh denna läkare skulle jag också vilja träffa!! Mr Pitt!! ◕‿◕   ...

Av Fi - 19 april 2013 13:22

Farewell to OpieJag bara älskar denna låt.. jag upptäckte den först när jag kikade på detta klipp för er som inte tittar på Sons Of Anrachy så dör Opie (Ryan hurst) efter många säsonger och 5 år tillsammans, och han var ledsen och skulle raka av ...

Av Fi - 16 april 2013 21:04

 Halva veckan har redan gått och tiden hos Mamma flög bara förbi, konstigt att vi faktist var där i hela 6 dagar, Imorse gick jag ju upp tidigt för att ringa soc och vi pratade i hela 35 minuter! Att hon verkligen tog sig tid för mig kändes jätte...

Ovido - Quiz & Flashcards